onsdag 6 maj 2015

Amoooore a Capri!

Godmorgon, har ni sovit gott? Inte jag, har vaknat massor av gånger, tror det är för varmt med duntäcke nu, måste byta ut det pronto!

Grafitti d´amore på den romantiska ön Capri
Jag är emot grafitti, inget snack om den saken, men jag tycker denna var så söt, det där rostiga elskåpet eller vad det nu är blir faktiskt lite finare med ett hjärta på. Ett rött dessutom, kul att de tänkt efter och valt rätt färg!

Jag är som omfamnad av amore här på Capri, älskar alla dessa blad som är hjärtformade! Brukar plocka med mig några hem till Anto, romantisk som jag är!

På ett staket hänger ett ensamt litet hänglås, kan det vara någon som försökt sätta igång en "kärlekshänglåsvägg" så som det finns på många platser, bland annat i Paris och i Rom? Maybe.

Nu har jag varit vaken länge så det är väl lika bra att jag går upp, ska steka lite aubergine till middag idag. Som vanligt brukar jag förbereda lite innan jag går ut, skönt att ha det gjort när man kommer hem från stranden, saltig och dåsig! 

Jag får väl sova en stund på stranden idag...;-)

Ha en greit dag!

1 kommentar:

  1. Ååååhhhh jag älskar hjärtan med.fina bilder.

    SvaraRadera

KOMMENTERA