söndag 7 juni 2015

Födelsedagsfest!!



Ja, precis allt som behövs för en bra fest!
Min syster fyllde ju 50 i veckan!

Löjromsbomb

Hemmagjord Skagen

 Rostade rödbetor med valnötter och getost

Fransk potatissallad

Fiskspett på marulk, tonfisk och pilgrimsmussla
2 grillar var igång hela kvällen, en med kött och en med fisk!

Grönsallad med nektariner & sesam och nektarindressing

Goda ostar

Vackra & goda baguetter från Fabrique

Hela menyn, allt hemmagjort såklart!
Och en ganska nyttig sådan med, visst?

Pavlova med färska sommarbär, silverkulor och flaggor!

Jag blev kär i en av presenterna!
Ringen från Attling fick jag habegär efter!
Sååå snygg eller hur? Skön att bära var den också! Det skulle man kanske inte tro men så är det.

Gamla stan på väg hem mitt i natten!

Idag måste jag ta det lugnt och ladda inför en ny vecka med mycket jobb! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA