torsdag 17 september 2015

Nedräkningen har börjat!


Hej igen....det var ett tag sen ;-) 

Sverige är fantastiskt, inget snack om saken! Känns lyxigt att få bo i ett så fint land!

Mina gigantiska Mårbackapelargoner åker på kollo över vintern, tog dem på cykeln!

Vissa säger att det varit en dålig sommar men jag har haft det toppen, ok mycket jobb men helt ok ändå!! Ska absolut inte klaga!

Jag brukar försöka att inte alltid sitta och längta bort, det känns ju meningslöst. Många frågar mig när jag är i Sverige; längtar du inte till Capri? Och vice versa. Nej, jag brukar faktiskt inte längta åt nåt håll. Bara efter sonen, familjen och katten såklart. 
Ni vet det där uttjatade men så sanna uttrycket Carpe diem....passar in ganska bra på mig!

Via Krupp, Capri

Jag tycker det är bättre att ta vara på dagen oavsett var man befinner sig och njuta av den så gott det går! Och det gäller alla dagar på året. 

Men nu! Eftersom jag nu äntligen bokat biljett och det är bara en dryg vecka kvar tills jag åker, nu börjar jag se fram emot att komma till Capri! Inte längtan.. men nu ser jag verkligen fram emot det! Ska bli roligt och underbart, känner att jag behöver lite semester med. 

Vackra små blommor som växer på muren på Capri

Först och främst ser jag fram emot att få vara med Anto såklart! Sen längtar jag efter att bada! Att kasta mig i det turkosa vattnet, blunda och bara flyta omkring! Oj vad skönt det ska bli!! 

Nu är det IDOL!

Ses snart igen ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA