torsdag 8 januari 2015

Lyckligt lottad!

Hej, 

Nu är alla helger slut, skönt tycker jag, förutom att Anto åkt hem, det är varken skönt eller roligt, endast tråkigt!

Jag känner mig så lyckligt lottad att få vara med Anto, han är världens snällaste, sötaste, roligaste och mest omtänksamma kille! En sån kille som inte vill nåt hellre än att vara med just mig! En sån kille som bara vill att jag ska ha det bäst och vara lycklig!

Är inte det bara ren och skär lyx lyx lyx??
Sen att han kommer hem med blommor, köper presenter och gärna betalar för mig är bara ett plus i kanten. Han vill mig verkligen väl och det känns bara såååå bra! 

Jag är så glad att jag hittade honom, att ödet förde oss samman!

Romantisk är han med :-)


Uniti per sempre - tillsammans för evigt!

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen lyckligt lottad! Det är jag också!
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Lena och god fortsättning. Grattis till att vara lyckligt lottad!! Här snöar det kraftigt säger min iPhone nu men jag ska ut o handla i alla fall!! Trevlig helg på dig med!!

      Radera

KOMMENTERA