söndag 29 maj 2016

Mindre än en månad kvar!! Bröllop på Capri!

Hallåj,

mindre än en månad kvar till bröllopet i juni!!

Jag längtar så efter att äntligen få träffa dessa gulliga personer som jag har haft kontakt med en längre tid, på distans. 

Om du vill gifta dig utomlands eller till och med drömmer om ett sagolikt bröllop på Capri eller ett bröllop i Italien, det finns många andra vackra platser, hör av dig så ska jag hjälpa er med de administrativa och det praktiska delarna.
Caprivigsel är den mest romantiska dock om du frågar mig. 

Jag är en van administratör och jag flyttade till Italien första gången 1983 vilket gör att jag kan språket, mentaliteten, vanor och bruk.

Jag är utåtriktad och social, är inte rädd att ta kontakt med nyckelpersoner och är pålitlig. 

Välkommen in på www.capritopselection.com

Ci vediamo!!

#capritopselection #bröllopiitalien #caprivigsel
#capribröllop #italienskabröllop


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA