söndag 6 december 2015

Nagellack



Min julröda naglar!

Innan jag åkte hem från Capri var jag en dag till Napoli och fixade lite hår och naglar. 

Jag blev sååå nöjd, otroligt duktiga och snabba var de, han slingade och klippte mig medan hon fixade händer och fötter. 

Heelt chockad var jag över priset, betalade 56 euro för allt!!

Var snyggare i håret när jag gick från salongen...det blåste rejält sista dagen på Capri!!!

Folieslingor, klippning, föning och styling. 

Manicure och pedicure inklusive permanent lack. 

Slutsats, det lönar sig att åka till Napoli.

På Capri och Stockholm kostar 1 av dessa 4 saker 56 euro!! Så är det!! 

 

2 kommentarer:

  1. Gillar din hårfärg. Är du så naturligt blond? Om inte vad är det för färg du använder? Eller bleker du håret?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, nä.... jag slingar håret i en ljus kall ton som passar mina färger, jag tror frissan bleker det faktiskt. Kul att du gillar det, ha det bra!!

      Radera

KOMMENTERA