torsdag 19 november 2015

Strandväskor

Lyx-strandväskor


Jag är van vid en strandväska vilken-som-helst typ, men det duger inte här inte, det ska vara fint och dyrt! Äkta vara!


Även på stranden bor det en katt, samma sen flera år nu. Varje morgon åker tanterna ner med lite mat till henne och öppnar vattenkranen lite så hon kan dricka




Igår fångade Angelina en manet i en plastpåse, leken gick lite över styr när hon brände sig ordentligt på armen...



Jaha, nu hade någon lagt en påse med päron på muren, jag skulle inte våga ta hem och äta dem, det är säkert inget fel på dem men avstår gärna


Igår kväll var det så vacker solnedgång, ett riktigt spektakel



Vilka färger!!



Jag har varit på stranden idag med och tagit ett långbad, vid ett-tiden gick jag sakta hem och åt lite rester, hade lite melanzane alla parmiggiana kvar som jag värmde.


2 kommentarer:

KOMMENTERA