fredag 5 december 2014

Mys med Malou

Buongiorno!!

Här sitter jag och tittar på Malou efter 10 live. 


Hade massa planer för dagen, hade tänkt besöka Villa Lysis (Fersen). Eller så hade jag tänkt gå till San Costanzo kyrkan i Marina Grande som är från 900-talet! Men det regnar!! Och när det regnar här är det problematiskt, det fullkomligt vräker ju ner! 

Jag är i alla fall såååå nöjd med mina gamla lakan från HM, de är såå mjuka, som satin och fina med rosor som är rosa, kan inte bli bättre. Igår stoppade vi i duntäckena, temperaturen har börjat krypa under 15 strecket nu...kanske dags.

Fredag idag, alltså blir det fredagsmys ikväll, får se vad jag hittar på för roligt! Anto är nöjd med det mesta jag gör, som tur är!

Ciao, a dopo
Cara

#villalysis #capri #villafersen #marinagrande #sancostanzo #fredagsmys

4 kommentarer:

  1. Härligt mönster på påslakanen. Här har vi fått snö idag fast det är så lite så jag hoppas på mer så vi får riktig julkänsla.

    Önskar dig en suverän dag!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia,

    Ja jättegulligt faktiskt. Va snö? Var bor du? Säg inte nu att det ska bli kallt lagom till jag kommer hem, vill gärna ha snö på julafton men sen räcker det!! ;-) Ha en mysig dag, ha det så bra, carol

    SvaraRadera
  3. Hejsan!!! Hittade hit via Jenny Strömstedts blogg..vilken fin blogg du har! Måste titta vidare här inne! Må så gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susjos!! TACK var roligt att du gillar den!! Tack för den energin!! ciao Bella

      Radera

KOMMENTERA