fredag 12 december 2014

Solig underbar dag!

Vilken himla tur jag har!! Vilken dag! En bonusdag!

En dagens kaffe

En dagens utsikt! 

Var och köpte 1,5 kilo totani, typ som calamari, fiskkillen fick panik när han förstod att det var han som skulle rensa dom!! Jag kan inte, vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Nu får jag hämta allt om några timmar, blir väl tvungen att ge honom lite dricks idag...

Vill ni se världens minsta och världens sötaste polisbil? De finns här på Capri! Såklart!! 


Söt va?? 

Ska hem nu med lite andra varor, har egentligen ingen lust att gå in, så härligt väder juuuu!! 

Imorgon blir det dunjacka och hela tjöret! Här är jag ute och spatserar i bara en tunn kofta!   

ciaoo



2 kommentarer:

  1. Det var då den absolut sötaste polisbil jag sett!! Hur är det med brottsligheten på Capri? Jag menar, de får ju inte in många bovar i den. Härligt väder ni verkar ha! Här på Kreta har det ösregnat i 2 dagar nu. Kram o ha det bra i Sverige!

    SvaraRadera
  2. Hej Anita!! javisst är den söt!!! Väldigt liten brottslighet, knappt nåt, helt lugnt faktiskt, du vet denna ö är ju hög, man kan komma ner till havet bara på några få ställen, resten är stup, så det är inte så lätt att dra härifrån om man gjort nåt olagligt..... hinner nog bara ner till hamnen sen åker de fast, hihiii

    SvaraRadera

KOMMENTERA