tisdag 2 december 2014

FÖDELSEDAG!

Vilket uppvaknande!!

Antos skönsång, "happy birtday to you", med kaka och ljus, tillsammans med hans "ti amo" är oslagbart!! 

Det får mig att må bra från topp till tå! Endorfinerna rusar i hela kroppen! 

Att få uppleva detta är vad jag kallar en gudagåva!!


Kaffe på sängen på svenskt vis, han är inte alls van vid det. Vet inte om det är typiskt svenskt eller inte, men han hade aldrig varit med om det innan han lärde känna mig! 

Idag ska jag baka egen tårta, tänkte göra en Pinocchiotårta, hittade ett bra recept på ICA. Visar min sen!

Lånade bilden från ICA.se

Sen ska jag ta reda på om Riccardos grönsaker, de han odlar och sen ger mig, är ekologiska. Det är viktigt för mig, mycket viktigt!! 


Ciaooo

3 kommentarer:

  1. Ett stort grattis kommer härifrån Kreta! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis från Cypern. Hipp hipp hurra!

    SvaraRadera
  3. Tack för era fina grattis, från andra fina öar i Medelhavet!!

    SvaraRadera

KOMMENTERA