onsdag 29 april 2015

Så här såg det ut igår kväll...

Igår kväll när jag gick hem från affären såg det ut så här på Capri :-(


Denna bild är tagen mot Capri city, berget bakom tillhör Anacapri, den andra kommunen på ön Capri.

Som ni ser är det ett jättehögt berg där, Monte Solaro, och molnen hänger gärna där. Är det ett enda moln på hela Capri hänger det över berget i Anacapri. Så är det. Alla har vi våra preferenser;) 

Det irriterar mig lite eftersom det gör skugga på stranden Marina Piccola..de kan väl hänga nånannanstans tycker man.. lite variation kanske?!

Som tur är har det klarnat upp idag, solen gassar så nu kan jag hänga ut tvätt igen.

Så här såg det ut igår när jag försökte torka lakan.. torktumlare har vi inte och allt får inte plats på torkställningen. Thats life. Bara att gilla läget och njuta av ledigheten istället. Man kan inte få allt! 

Jag just ätit en tallrik små skaldjur, vongolen var slut igen så idag blev det lupini. Visar mer sen.

Ciaoooo!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA