söndag 11 oktober 2015

Armbandspyssel

Love Peace and Understanding


Kärlek fred förståelse - ungefär i den ordningen

Jag är mycket nöjd med resultatet


Nästa armband blir med fjärilar
Peace and liberty

Fjärilar ger mig en skön frihetskänsla



Jag älskar små hjärtan, tyckte det blev sött, hjärtana gör armbandet lite mjukare så att säga om ni förstår vad jag menar



Jag vet att jag är lite efter i tiden, många sitter sen många år och knopar hemma på kammaren men bättre sent än aldrig.

Min syster har köpt en ritblock som antistress, jag gör armband - alla sätt är bra utom de dåliga!

Pysslar ni? Vad pysslar ni med?

2 kommentarer:

  1. Jag stickar! Framför TVn, på flyg, på tavernor i Grekland. Så rogivande. Snart vet jag inte vad jag ska sticka. Stickar till mig själv, till mitt lilla barnbarn och till en väninna på Kreta.
    Birgitta i Umeå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad bra Birgitta!! Raggsockor behövs väl alltid och fina plädar är ju härligt!! Bra att du hittat ditt antistresssverktyg! kram

      Radera

KOMMENTERA