fredag 30 oktober 2015

Plockat blommor & köpt ost!


Det fortsätter att regna så lite tända ljus och fina blommor ger lite atmosfär hemma. Mysigt.

Det är väl någon mening med det, någon däruppe tycker kanske att jag ska bara ta det väldigt lugnt!



Brukar ni äta Fontinaost? Det är så gott och just nu är det bra pris på den, en stor bit kostar knappt 50 kr. Vet att hemma i Sverige brukar den kosta multum! Får passa på här nere.


Jag tog inte med mig Dramaten ut idag men ville ha med mig kattmaten, torrfodret som jag har i vagnen, så jag behövde en kasse. Jag brukar gira med en enkel ikeakasse som funkar till det mesta men nu börjar jag komma in i Capresestilen där endast de bästa och dyraste märkespåsarna är goda nog!

 Hittade denna fina FISICO påse!


Man skulle kunna tro att jag varit och köpt en bikini för några tusenlappar men nu var det bara lite mat till mina kära kattvänner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA