fredag 9 oktober 2015

Sol, moln och regnig!

En varierad dag!

Soligt och fint!

Innan jag stack ut gjorde jag en grillad toast med kokta bladgrönsaker, ost, peppar, peperoncino, oregano, gud så gott!

Mina kompisar, de ständigt hungriga katterna låg och slöade!! Alltså vilket skönt liv de har!
Tänk att dom nu känner igen mig på stegen på hundra meters avstånd, då kommer de springande, de vet att jag har torrfoder med mig till dom.

Ja, vad säger man, ett fint inslag i vardagen...

Precis i början av Via Mulo finns korset

Är det granatäpplen? Visst är det det? Ser precis ut så i alla fall, lyxigt att ha i trädgården.

Idag träffade jag lilla Roy, vi har inte setts sen i juni. Han är så söt, helt rund som en liten boll och jättemjuk men också en tuff kille!
Vi möttes under taket på baren där vi tog skydd, ikväll regnade det igen!!! 

Är faktisk lite trött på detta nu får det gärna komma lite torrt varmt och soligt väder!

Nu stänger jag datorn och säger godnatt för ikväll!!
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA