onsdag 7 oktober 2015

Pareo med fjärilar


Så söta pareos!!

Visst är de söta?? Min väninna fick dessa av våra Balivänner, är det nån som vet hur man kan få tag i dom, hör av er!


Egentligen kallas de för Pareos men man kan lika gärna använda dem som duk! 

Gulligt!

Romantisk feeling!


Fukt, alltså här är så fuktigt just nu att jag som normalt har rakt hår, nu ser ut som ett troll! Det går knappt att kamma ut, ändå vräker jag i balsam. Rena rama trasselsudden!

Tvätten hänger sen igår men känns nu blötare än när jag hängde upp den, inte bra!

Vi är inne i ett flow med mulet, fuktigt och vindstilla, så himla irriterande. Längtar till det kommer lite storm och rör runt i grytan.
Nu vill jag har soligt och torrt väder och bada lite, inte detta klisterväder!

Just nu ser det faktiskt ut som om det blir fint så tänkte springa ner o bada lite! Hörs sen!

Eller hur??



2 kommentarer:

KOMMENTERA