måndag 5 oktober 2015

Ullis har blivit mamma till Francis!

När vi var på Gotland för fyra år sen, blev Anto kär i ett litet får som låg på hotellsängen när vi kom fram, hon är supermjuk och hon heter Ullis!! Hotellet hade döpt alla får dom sålde i sin butik till just Ullis!

Vi bodde på ett mycket bra Best Western hotell som ligger precis utanför ringmuren. Rekommenderas.

För nåt år sen tog jag med Ullis ner till Capri och hon har trivts ganska bra! Lite varmt med all päls, men ok i alla fall.


Det som stört mig lite är att hon varit lite ensam där på soffkanten, så när jag av en händelse fick ett litet lamm av LAMBI, toalettpappersföretaget på en supermarket i mina hemtrakter i Sverige, blev jag såååå glad, nu ska Ullis få sällskap tänkte jag!!

Vi har döpt det lilla lammet till Francis precis som i Tele2reklamen, visst är hon gullig?!

Man har inte roligare än man gör sig, är det inte så man säger?! Barnsligt kanske, men kul har vi och det är ju huvudsaken!

Igår kväll kom kulmen i min förkylning med lite feber, nu känns det lite bättre, upp o hoppa bara!!

Visst är det typiskt att man åker på nåt litet virus några dagar efter att en semester just har börjat, precis när man äntligen kan släppa på alla spänningar, stress och slappna av?? Det händer mig ofta! Nästan varje gång en semester börjar blir jag sjuk efter ett par dagar. Såå konstigt.

Ha en skön måndag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA