tisdag 6 oktober 2015

Ett bröllop helt i min smak!!!

Apropå bröllop, häromdagen var det ju ett bröllop i en pytteliten kyrka här på stranden på Capri. 
Så gulligt!

Nu måste jag däremot visa några foton från min väns dotters bröllop på stranden i Spanien!
Helt magiskt!


Bröllopet gick av stapeln på den lilla romantiska ön Formentera som ligger straxt utanför Ibiza.

Bruden bar en superfin cremefärgad klänning med slitsar, uppsydd på Bali, lite annorlunda, precis så som jag gillar det! Inte det där stela och uppstyltade. Boots till det!

Inga strama håruppsättningar och tjockt smink, utan utsläppt fint hår som pryddes med bara en enkel blomkrans. Så fint!!


Det enkla är det vackra!

De hade hyrt en beach club som heter Tiburon, ett sånt där badställe där man normalt får betala för ligga och bada & sola.

Det bjöds på stor buffe och alla dansade i sanden och hade jätteroligt. Ett minne för livet för de som var med.

Jag önskar brudparet all lycka och att de får leva lyckliga tillsammans hela livet!

Bellissimo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA