torsdag 20 november 2014

Beachen Marina Piccola, Capri!!

Ciao.

vaknade tidigt, satte mig lite i köket, tog en fika och jobbade lite, ville inte väcka Anto.Någon håller på att renovera sitt hus här i närheten så det hackas, bankras och låter, tur man är morgonpigg.

Ser att det är en kanonväder och nu är det ett par dar sen jag badade så nu är jag sugen igen.

Beachväskan är packad, ska bara ta en snabb dusch, sen drar jag till Marina Piccola.

Kolla vilka söta armband jag såg i en affär igår. Så sött med fjärilar. Och rosa dessutom.

Så fräscht med citrondoft, känns så rent och fräsch, här i form av härliga tvålar. Doftar ljuvligt!

Skulle ni våga bo här? Jag skulle!! Toppenläge med utsikt över havet, hamnen, Napoli och Vesuvio och mycket centralt i Capri dessutom. I början skulle det nog vara läskigt o gå och lägga sig och sova men man vänjer sig väl med det mesta. Hoppas bara det är ordentligt konstruerat enligt byggkonstens alla regler.

Väskan är packad, nu är det bara att pinna på mot stranden!!

Hinner inte nu, men ska visa sen, vad jag köpte igår!!! Min favvo!!

Ha det så bra idag, vi hörs sen, 
Carol
#marinapiccola #capri #spiaggia #bagno #panino #softlife

1 kommentar:

KOMMENTERA