onsdag 19 november 2014

Red hot nagellack och lugna favoriter!

Hej igen,

glömde berätta att jag köpte ett nytt nagellack igår. Mörkrött!
Ville ha nåt höstligt/vintrigt men ändå med stark färg, jag lever ju fortfarande strandliv. Det blev denna djupröda färg för omväxlings skull. Det finns inte så mycket att välja på här just nu.
Mitt favvomärke är ESSIE men det har jag inte hittat här. Jag brukar nästan alltid ha mörk färg typ vinrött/brunt/plommon eller helt svart så det känns lite konstigt med det röda. Kul med omväxling. 
Så här blev det. Jag målar inte helt ut på kanterna så ser naglarna lite längre ut, ett tricks jag lärt mig här. Det var svårt att måla med rött.. jag är extremt högerhänt med och det gör ju inte saken lättare!! Får känslan av att det syns mer om det kommer lite utanför med rött och detta lack är dessutom extremt tunt och lättflytande, inte alls som Essie. Lätt var det inte!

Eftersom jag måste sitta still nu och göra ingenting...vilket inte är min starka sida... lyssnar jag på lugn musik med lugnafavoriter. Blir lite avslappning samtidigt. Skönt. 
Detta måste väl vara numret på lacket. 

Vad tycks?? 

#laya #essie #nailpolish #smalto #lugnafavoriter #capri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA