onsdag 20 maj 2015

Välkommen Greta!!



GRETA!

Lilla Greta är min sons sysslings barn, alltså min före dettas, kusins, dotter, Maria som har fått barn. Lilla Greta är född i Neapel idag!

Söta Maria stolt och trött mamma!

Min svägerska från Neapel Rosaria, och mormor Rita som håller i Greta!

Namnet är bestämt sen länge - Greta ska hon heta!!

Greta är dagens händelse såklart, annars då, jo jag har gjort ett kap, i en slumsupermarket hittade jag denna väska för endast 10 eur, det fanns bara en enda så jag hade tur. Stor och rymlig, kan funka som strandväska eller annat, tyvärr finns inget innerfack, man kan inte få allt! 

Lilla Ullis från Visby, Gotland tror att det är hennes nya väska, ser ni vad glad hon är? Låt henne tro det.. hon kan få låna den om hon behöver!


Vi hade skaldjursfrossa ikväll, extra starka med peperoncino, inte en enda bild av det tyvärr, bara en bild av vinet som vi frossat på! Vi har inte ens lyckats göra slut på en flaska gott vin på två pers!!!! Är inte det dåligt?! Vi behöver inte ta några vita veckor i alla fall, det är ett som är säkert. Ett problem mindre...;-)


Nu ska vi gå och kasta sopor, det är tillåtet att kasta sopor från 22-05 typ, så nu är det dags. Värsta reglerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA