tisdag 5 maj 2015

Instagram

Jaaaa, jag har blivit premierad för ett av mina foton igen!! Kolla mitt insta: @cara_carolina 
Ingen har väl missat att jag älskar att fota, jag fullständigt bombarderar ju min blogg med bilder, och en del av dem lägger jag upp på mitt Instagram. I mars valde Caprisidan "@ig_capri_" ut ett av mina foton som dagens foto!

Och nu har "@loves_campania" valt ut ett annat av mina som dagens foto. KUL!!

Blir supertaggad, vill bara fota o fota, mer o mer...


Hoppas få god sömn av dessa goda nyheter, nu är det visst fotbollsmatch på tv igen..nåt med Champions...FORZA ITALIA!


Natti!!


1 kommentar:

  1. Grattis, där gjorde dom ett fantastiskt bra val.
    Med all rätt, dina foton ger inspiration och är otroligt vackra.

    Auguri och fortsätt fotografera.
    Det är underbart att få drömma sig bort till dina bilder.

    SvaraRadera

KOMMENTERA