måndag 4 maj 2015

Här är jag..

... och det går ingen nöd på mig!
Kokhett är det idag!! 23 gr nu men Marina Piccola ligger som in i en gryta så det blir väldigt väldigt varmt!! 

I Faraglioni di Capri! 

Mysig restaurang vid havet. Lite fritto misto di pesce och ett glas iskallt vitt sitter alltid bra!! 


Gick ner till havet på denna gångstig som heter via Mulo! Söt, visst?

Gamla stan, Capri centrum, supersmala gator. Går knappt att mötas.

Finbesök av den 5-mastade, modell större!

Nu måste jag tyvärr kasta mig i! Mycket hot!

Hörs. 

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt med en ren Capri-blogg! Jag hittade den precis via Svenska Resebloggar. Jag var en alldeles för kort dag på Capri för två år sen, men skulle gärna återvända.

    /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena, ja det är en speciell ö på många sätt, hoppas du snart kan komma tillbaka. Vi kanske ses då!!

      Mvh caroline

      Radera

KOMMENTERA